KALENDARZ MOTYWACYJNY DO POBRANIA :)

 

W związku z wydarzeniem #ProjektRedukcja3 postanowiłam nieco rozszerzyć motywację :)

Zauważyłam, że najtrudniej jest nam się zmotywować i trzymać planu. Kiedy nie odkreślamy, nie zapiszemy, nie pilnujemy to często „plan nie działa”.

Proszę wskazówki ode mnie jeśli chodzi o odchudzanie:

Najważniejsza zasada to BACK TO BASIC, czyli zadbaj o PODSTAWY!

Nim zaczniesz kombinować z różnymi dietami eliminacyjnymi i dietami z zaświatów zacznij od planu, cierpliwości i kilku prostych kroków.

1️⃣USTAL PLAN i TRZYMAJCIE SIĘ GO SOLIDNIE PRZEZ OKREŚLONY CZAS monitorując efekty.
.
.
2️⃣TRENUJ REGULARNIE, NIE TYLKO SPACERUJĄC, ALE WZMACNIAJĄC CIAŁO TRENINGIEM SIŁOWYM.
.
.
3️⃣NIE PODDAWAJ SIĘ PO TYGODNIU CZY MIESIĄCU, bo zmiany wymagają czasu! ⏰
.
.
4️⃣NIE POPADAJ W SKRAJNOŚCI DIETETYCZNE! To, że wejdziesz na 1300kcal na 2 miesiąc i schudniesz nie oznacza, że zrobiłeś to mądrze, z korzyścią dla zdrowia i utrzymasz ten efekt.

 

Poniżej do pobrania kalendarz motywacyjny, by dopilnować diety, treningu, aktywności spontanicznej, wody :)

Dajcie znać w swoich social mediach jak Wam idzie uzupełnianie kalendarza tagując mój profil @keepfitinstyle – dzięki temu będę mogła to zobaczyć :)

 

POBIERZ PLIK:

kalendarz tydzień 1

 

Pozdrowienia i powodzenia