imageZdrowy tryb odżywiania, chciałabym Wam pokazać, że na prawdę może być przyjemny i prosty. Wiem, że media zawalają nas całą masa informacji i zdjęć na temat fit sposobu życia. Momentami głowa boli, bo chcemy zacząć, a nie wiemy jak, o co chodzi z tym jedzeniem w pojemnikach, jak z tym żyć, jak przygotowywać się każdego dnia, by nie zwariować. Chciałabym się podzielić moimi czterema pomysłami na lunchboxy, które przygotujecie bez problemu w pół godziny i zabierzecie ze sobą na cały dzień.

IMG_20140404_074050Podstawową zasadą jest ORGANIZACJA. W moim przypadku zamyka się ona w 3 punktach.

1. Wybieram składniki potrzebne na przygotowanie dzisiejszych 4 posiłków: ryba mintaj, ryż, kasza jaglana, wafle ryżowe, oliwa z oliwek, awokado, ulubione warzywa.

2. Rybę i warzywa układam w parowarze i gotuję przez 10-15minut. W tym samym czasie gotuję w garnku odmierzoną ilość kaszy jaglanej.

3. Ugotowane produkty odmierzam i rozkładam w pudełkach, polewam oliwą z oliwek, doprawiam ulubionymi przyprawami.


 

IMG_20140404_074937LUNCHBOX I: Ryba mintaj + mix sałat, kalafior, brokuły, rzodkiewka, kiełki brokuła + oliwa z oliwek + wafle ryżowe.

IMG_20140404_074747LUNCHBOX II: Ryba mintaj + mix sałat, pieczarki, papryka, ogórek, kiełki brokuła + oliwa z oliwek + wafle ryżowe.

LUNCHBOX III: Ryba mintaj + kiełki brokuła, pomidorki koktajlowe, 1/2 papryki + oliwa z oliwek + ryż.

LUNCHBOX IV: Ryba mintaj + kiełki brokuła, ogórek gruntowy + awokado + kasza jaglana.

Nie ma dla mnie znaczenia gdzie jestem i kiedy, zawsze dbam o to, by mieć przygotowane swoje, zdrowe posiłki. Nawet na plaży, podczas rowerowej wycieczki na wakacjach mam je ze sobą!

Pamiętajmy, że regularne posiłki, dobrze zbilansowane to podstawa zdrowej diety. Dzięki przygotowaniu ich sobie w domu, co zajmuje nam na prawdę niewiele czasu, unikniemy problemu z podjadaniem i jedzeniem zapychaczy „na mieście”. W końcu chodzi tu o nasze zdrowie i dobre samopoczucie!