image

Skoro miałamm możliwość skorzystania z opcji ładowania węglowodanami przed półmaratonem to zrobiłam to po królewsku. Pewnie, że zwykła jaglanka czy owsianka z bakaliami dałyby radę, ale ubrane w inną formę zasmakują jeszcze bardziej. Co powiecie na ciasto z płatków owsianych, bez mąki? A do tego zapieczone w placku figi. Niebo w gębie!

Potrzebne:

– 2 banany
– 1/3 szklanki mleka bez laktozy (kupiłam w Lidlu)
– 2 jajka
– 1/2 łyżeczku do pieczenia bezglutenowego
– 6 łyżek płatków owsianych bez glutenu
– 3 łyżki wiórków kokosowych
– 7 fig
– 10 orzechów nerkowca

image

Wykonanie:

1. Orzechy i figi namoczyłam przez noc, by pozbyć sie kwasu fitynowego.

2. Jajka ubiłam w blenderze.

3. Dodałam banany, płatki owsiane, proszek, mleko. Wszystko zblendowalam.

3. Dodałam wiórki kokosowe. Przemieszałam wszystko łyżką i wlałam do sylikonowej foremki uprzednio wysmarowanej olejem kokosowym.

4. Na wierzchu ułożylam przekrojone na pół figi i nerkowce.

5. Piekłam przez 30min w 180st.

imageNa zdjęciu prezentuję też śniadaniowe babeczki, które także polecam wypróbować, znajdziecie je TU: http://keepfitinstyle.pl/babeczki-sniadaniowe/