image

Niech deser z dzisiejszego przepisu będzie motywator do wykonania treningu. Jeśli na prawdę ciężko znaleźć powód do rozpoczęcia aktywniści to moż nagroda w postaci odżywczej i pysznej przekąski po treningowej zadziała?

Dlaczego? Ponieważ z natury jesteśmy łasuchami i nie mówcie, że nie, bo nie uwierzę, więc zbieranie punktów na treningu, które wylądują w miseczce smaku może okazać się skuteczne :)

Kiedy w lodówce czeka na mnie pyszna po treningowa przekąska nie mam ochoty dłużej zwlekać z treningiem i wykonuję go z podwójnym zaangażowaniem, by jak najszybciej móc zdobyć nagrodę.

Potrzebne: 

  • 40g komosy ryżowej
  • 1 banan
  • 1 łyżka kakao lub karobu
  • 2 łyżki nasion chia
  • 50g mleka kokosowego
  • garść malin

Wykonanie: 

  1. Nasionka chia zalej mlekiem kokosowym i odstaw do lodówki na co najmniej 2h.
  2. Komosę ryżową ugotuj. Dodaj do niej kakao oraz banana i zblenduj na gładką masę.
  3. Przełóż czekoladowy budyń do miseczki, posyp malinami, a przed podaniem ułóż stężałe w mleku nasionka chia.

Ciesz się smakiem i radochą po dobrze wykonanym treningu!