image

imageNieczęsto jestem gościem w czyimś domu, a kiedy już się to zdarza mam wrażenie, że mogę stwarzać problem. Nie sprawdziło się to w tym przypadku. Poranek zaczęłam szklanka ciepłej wody z cytryną i imbirem, a po niej zdrowy koktajl z banana i borówek na mleku sojowym z dodatkiem cynamonu. Co fajniejsze, nie musiałam go przyrządzać tego dnia sama, bo zrobiła go dla mnie Alicja. Nieocenione. Faktycznie, sprawdza się powiedzenie, że jak ktoś przyrządzi nam posiłek, to smakuję on dużo lepiej.

IMG_20131210_075542

imageGłównie miałam na celu załatwienie spraw na uczelni i w bibliotece, a wyszło spontanicznie i zostałam zaproszona na wspólny trening biegowy. Dobrze się stało, bo  chciałam w końcu podjąć konkretne kroki ku wcielania w życie mojego  pomysłu na nowy cel. Ostatnio pisałam o tym, że najłatwiej jest mi się motywować poprzez obraz jasno wytyczonego sobie celu. Podejmuję więc nowe wyzwanie, a konkretnie chcę nauczyć się poprawnie biegać.

Będąc w czwartek w Warszawie, skorzystałam  z treningu biegowego u boku osoby, która silnie motywuje mnie do uprawiania tej aktywności. Jeśli chodzi o bieganie, jestem jedynie pasjonatem. Podstawowe zasady, jak bezpiecznie trenować, wpojone mam z uprawiania innego rodzaju aktywności. Wiem jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka przed i rozciąganie po treningu biegowym, jaką postawę ciała zachować i jak pracować na nogach. Teorie biegania mam opanowaną dzięki własnemu doświadczeniu i książkom. Przyszedł jednak czas, by zrobić z tym coś więcej pod okiem specjalisty. Nie jestem ekspertem we wszystkich dziedzinach i wciąż się uczę, nie mam dostatecznej wiedzy, by rozpisać dobry biegowy plan treningowy, więc z pomocą przyszedł Mateusz Jasiński. Jest maratończykiem, pasjonatem i trenerem biegania, a przy tym stawia na zdrowy tryb życia, racjonalne odżywianie i jest niesłychanie otwarty na nowe wyzwania i znajomości!

Odbyliśmy wspólnie trening slow joggingu, za który bardzo serdecznie dziękuję, bo dzięki niemu zyskałam nową dawkę energii do biegania i działania. Postanowiliśmy także rozpisać dobry plan treningowy, a moim kolejnym celem, jak już wspomniałam, będzie ten związany z pracą nad poprawą techniki biegania, a co za tym idzie zdrowe przygotowanie do większej imprezy biegowej.

JEST JUŻ NOWY CEL!

IMG_20140511_135656

IMG_20140511_133315 Zdrowa dieta to podstawa FIT stylu życia, na co dzień staram się zjadać regularnie i gotować samodzielnie. Chcę mieć pewność, co ląduje na moim talerzu, dlatego nieczęsto zjadam posiłki w mieście. Dla chcącego nic trudnego, więc z tym tez sobie poradziłam, nawet całkiem przyjemnie. Nie omieszkałam odmówić sobie wegańskiego burgera w KROWARZYWA, miejscu, które bardzo serdecznie polecam, jeśli będziecie mieli okazje być w Warszawie.  Moim zdaniem serwują najlepsze wegańskie burgery w stolicy. Nie zawiodłam się i tym razem.

Ze względu na fakt, że nie potrafię długo siedzieć w jednym miejscu, a wolny czas zdecydowanie spędzam postawiłam na spacer. Pogoda dopisywała, więc wielką przyjemnością było przemieszczanie się ulicami Warszawy.

IMG_20140511_135258

IMG_20140513_161256Szukajcie motywacji w koło i obierajcie nowe cele! Ja właśnie złapałam swój NOW CEL i mam zamiar silnie pracować nad jego osiągnięciem! Czas goni, nie ma co zwlekać, nawet się nie obejrzę, jak przyjdzie mi stanąć na linii startu!

GOTOWI? DO STARTU!

START!